Bedarrest

Oké, dan krijg je dus te horen dat alles helemaal in orde is, geen paniek, misschien zelfs een verkeerd beoordeelde echo in Bali, lig je nog geen dag later op de spoedeisende hulp... Maar dat was niet de bedoeling!

Hoewel die kleine duidelijke een vechtertje is, lijkt het alsof Ylva's lichaam er na twee kindjes toch wat meer moeite meer heeft en probeert het systematisch die kleine om zeep te helpen. Het euvel heet 'retroplacentair hematoom' en als je het googled word je helemaal naar. Als je dat niet doet en ermee op bed ligt word je trouwens ook niet erg vrolijk, maar dat terzijde. Gelukkig doen ze hier niet moeilijk over een kunstmatig hormoon of wat extra en zou strikte bedrust het probleem kunnen oplossen. De dagen zijn nu dus gevuld met bed, bed en nog eens bed, een buitengewoon enerverend patroon, zeg nou zelf! De meiden zijn er ook niet erg over te spreken, hoewel we godzijdank net op tijd de hulp hadden aangenomen, die ze zo nu en dan nog eens naar de speeltuin transporteert. En dan hebben we nog Wouter die in zijn weekends overuren draait om het gebrek aan vertier van moeders kant recht te breien. Het is dus even wennen dus voor iedereen.

Gelukkig is er versterking gekomen en siert Joleen sinds vorige week onze inmiddels plaatselijk indeukende bank. Ze zal zich er ook iets anders bij voorgesteld hebben, maar is gelukkig lekker flexibel en gaat nu in haar eentje op pad om de stad verkennen om op gezette tijden de bedhangers te vergezellen. Allemaal duimen en dan hopelijk volgende keer een beter bericht!

Maria

Je leespakket is onderweg hoor, sterkte !!!!

Sjak

Lieverds,

Wat een ellende... Hou jullie taai en sterkte met alles!

Liny's leespakket, wat Marie heeft opgestuurd (dank je wel, Marie) moet wat afleiding bieden. Klachten over de kwaliteit in 3-voud met vulpen geschreven... ;) En nee, ik lees ook geen Margriet of Libelle, en het kan me niets schelen wat Paul van Vliet tegenwoordig doet, maar goed, het is in ieder geval wat...

Denk aan jullie!

Kus,
Sjak

Femke

Ylva, Wouter, Mila, Nomi en Joleen.

Sterkte daar! Op zo'n moment is het lastig dat jullie zo ver weg zijn.

Ben-Jaap, Femke, Nienke en Tjeerd

Suus

Ylly,
Gelukkig kan je facebook, you tube, Hotmail en de wymn horizontaal vanuit bek op de Ipad lezen. Of heb je inmiddels ook aan een E-book-reader?! Is helemaal hip heb ik in Ibiza gezien! Alhoewel, sommige mensen deze tot laat remi aan het zwembad laten liggen...
Sterkte en je moet maar denken; ben je wel lekker uitgerust op het moment dat de kleine er straks echt is ;)
X Suus

Ànnemarie

Báaaaaaaaaaaaaalen!!!!!!! Dat is ook niet wat je verwacht bij een derde zwangerschap. Heel veel sterkte jullie allemaal. Ik zal positieve vibes sturen richtiing Singapore en denk aan jullie.
Liefs Annemarie