... en toen moest er gewerkt worden

Tsja, dan ben je dus op vakantie, gaat er ineens eentje werken! Da's natuurlijk wel heel raar. Buiten nog steeds zomerse temperaturen, Ylva, Mila en Nomi dus nog steeds in het zwembad, maar Wouter heeft vandaag zijn eerste werkdag. Wel een relaxte start, want hij begon aan de overkant van ons hotel (shell house) en hoefde zich daar pas op 9.30 uur te melden.

De dames zijn ondertussen op stap gegaan en met een bus gaan rondrijden door de stad. Mila vond het wel wat: 'héél hard hè, mama!'.

Vandaag nog maar wat foto's bijgevoegd. Er is extra fotoruimte ingekocht, dus die vatten we op als hint ;-). Ik heb ook een poging gedaan met bewegende beelden van de dames, die zijn te vinden onder 'video's'.

Tinus

Klinkt allemaal super relaxed hoor.
Veel plezier met de ladies en succes met de huizen jacht.
XXX

Tinus

o(ma) Resi

Wat een leuke foto's en video! Volgens mij hebben Mila en Nomi het best naar hun zin!
Wouter succes met je eerste week en Ylva bedankt dat je ons zo goed op de hoogte houdt.ook jij veel sterkt samen met de meisjes. Hopelijk vinden jullie snel een gezellig huis. Pas maar op voor je het weet staan we voor jullie deur!!
Veel liefs, kusje voor de schatjes

Suus

Wow wat een leuke site! Dat grut vermaakt zich zo te zien wel! Mijn eerste werkdag was beetje raar maar top! Dank voor je attente sms!! Hoe was de eerste werkdag van Wouter? Of is die nog bezig?! ha ha!

Sjak

Lekker hoor. Dat zwembad, met glijbaan, daar zijn mijn mannen jaloers op. En daar zouden ze ook niet van weg te slaan zijn...
Werkende man, dat is natuurlijk onhandig. Wij zitten hier met een nieuw dilemma: elfstedentocht op de loer, in combinatie met een echte Fries, een bevalling tijdens deze tocht, wat doe je dan...?
Kus, Sjak

Maria

Hoe is het werk en je nieuwe collega's wouter?????????